Best Underground Extreme Albums - Νίκος
Εδώ είναι τα 10 καλύτερα underground extreme του 2017 κατά τη γνώμη μου. Προσοχή! Η λίστα είναι φτιαγμένη μόνο από extreme, και κυρίως από grindcore και sludge που είναι και τα πιο αγαπημένα μου.
Στην κορυφή το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ album των Hummingbird of Death. Grindcore ψυχωμένο με όλες τις σωστές επιρροές ( κλασσικό grindcore, hardcore, punk κ.τ.λ.) Πάμε να τα δούμε όλα.
Best Metal albums 2017 - Χρήστος
Αρκετές χρονιές υπάρχει ένα άλμπουμ που είναι το ξεκάθαρο άλμπουμ της χρονιάς, είναι το άλμπουμ που ταυτίζεσαι απόλυτα και το λιώνεις. Φέτος για εμένα δεν υπήρχε ένα τέτοιο άλμπουμ. Η παρακάτω λίστα αντιπροσωπεύει τα άλμπουμ που με κέρδισαν περισσότερο φέτος. Enjoy!
Εδώ είναι τα 10 καλύτερα underground extreme του 2017 κατά τη γνώμη μου. Προσοχή! Η λίστα είναι φτιαγμένη μόνο από extreme, και κυρίως από grindcore και sludge που είναι και τα πιο αγαπημένα μου.
Στην κορυφή το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ album των Hummingbird of Death. Grindcore ψυχωμένο με όλες τις σωστές επιρροές ( κλασσικό grindcore, hardcore, punk κ.τ.λ.) Πάμε να τα δούμε όλα.
10. BLACK TUNDRA - Black tundra
9. MAAT - Monuments will enslave
8. THE HEADS ARE ZEROS - The heads are zeros
7. OWLCRUSHER - Owlcrusher
6. HELL - Hell
5. TERMINAL NATION - Absolute control
4. PRIMITIVE MAN - Caustic
3. FULL OF HELL - Trumpeting ecstasy
2. STIMULANT- Stimulant
1. HUMMINGBIRD OF DEATH - Forbidden techniques
Best Metal albums 2017 - Χρήστος
Αρκετές χρονιές υπάρχει ένα άλμπουμ που είναι το ξεκάθαρο άλμπουμ της χρονιάς, είναι το άλμπουμ που ταυτίζεσαι απόλυτα και το λιώνεις. Φέτος για εμένα δεν υπήρχε ένα τέτοιο άλμπουμ. Η παρακάτω λίστα αντιπροσωπεύει τα άλμπουμ που με κέρδισαν περισσότερο φέτος. Enjoy!
15) Havukruunu - Kelle Surut Soi
14)Vulture - The Guillotine
13) Hällas
- Excerpts From a Future Past
12) Power Trip - Nightmare Logic
11) Temple Of Void - Lords of Death
10) Stälker - Shadow of the Sword
9) Locust Leaves - A Subtler Kind of Light
8) Pagan Altar - The Room Of Shadows
7) Necrot - Blood Offerings
6) Dawn Ray 'd - The Unlawful Assembly
5) Lunar Shadow - Far From Light
4) Horisont - About time
3) Pallbearer - Heartless
2) Wolves In The Throne Room - Thrice Woven
1) Spirit Adrift - Curse Of Conception
No comments:
Post a Comment